Irányított biofilm terápia

Airflow EMS készülék

Irányított biofilm terápia EMS készülékkel (Guided Biofilm Therapy -GBT)- a “ dental spa”

A biofilm a fogon, az ínyszél alatt, a fogpótláson, az implantátumon, akár a nyelvháton egybefüggő bevonatot képező baktériumközösség. Sok esetben szemmel nem látható, csak plakk festést követően.

Ez a mindennapi szájhigiénia során nem megfelelően eltávolított biofilm réteg felelős a fogszuvasodás, a fogágybetegségek és az implantátumok körüli gyulladások kialakulásáért, de a szakirodalom egyéb betegségekkel is kapcsolatba hozza a rossz szájüregi baktériumflórát, például szív-érrendszeri betegségekkel. Figyelemre méltó, hogy a rossz szájflóra átadható, mint egy fertőzés.

A GBT kezelésről

Az irányított biofilm terápia a fogkőeltávolítás legmodernebb technológiája. A svájci módszer alapja a „NO PAIN technológia” azaz fájdalommentes a fogkőeltávolítás még a fognyaki érzékenységben vagy fogágybetegségben szenvedő páciensek esetén is. A fájdalommentesség abból ered, hogy nem okoz fogfelület károsodást a kezelés és langyos víz keveredik a porral.
A kezelés minden esetben a biofilm láthatóvá tételével azaz a plakkfestéssel kezdődik. A festék által elszíneződött területek alapján a fogorvos vagy dentálhigiénikus megmutatja és finomítja a fogmosási technikát egyénre szabottan. A plakkfestés másik nagy előnye, hogy plakk-index kimutatására alkalmas. Amennyiben a fogfelszínek 20 %-ánál nagyobb felületen található biofilm, az már gyulladáskeltő. Ezzel is rávezetjük Pácienseinket a helyes szájápolás fontosságára és az útmutatást is megadjuk.
Második lépésben AIRFLOW technikával lefújjuk a fogakon maradt elszíneződéseket. Ez a por 14 mikrométer átmérőjű, ami tisztítás során polírozza is a fogfelszínt, nem sérti. Ennek eredményeképp a kezelést követően kevésbé tapad meg a fogon a biofilm réteg.
Harmadik lépésben történik a piezo készülékkel történő fogkőeltávolítás, mely gyengédebb és kíméletesebb megoldás a korábban megszokottól. Amennyiben rendszeresen jelentkezik GBT-re a kedves Páciens és megfelelő emellett az otthoni szájhigiénéje, nincs szükség a kellemetlenebb piezo használatára, mert nincs ideje a plakknak megkeményedni a fogfelületen és könnyen eltávolítható az airflow- val.

Az eredmény: csillogó, fehérebb árnyalatú, íny alatt is tiszta fogak, üde lehellet, elégedettség.

Tasak kezelés: speciális parodontológiai, azaz fogágykezelés
Amennyiben csonttasakot találunk valamely fog mellett, rendelkezésre áll egyszer használatos PERIO- végződés az EMS géphez, amit bevezetve a tasakba kezelhetővé válnak eddig műtéti ellátást igénylő elváltozások konzervatív módon. A kezelés 4 alkalomból áll, egy hónap és kétszer három hónap után ismétlendő, fájdalommentes.

Professzionális fogászati ellátások

Gyors és biztonságos fogászati segítség.
Kérjük, adja meg telefonszámát, visszahívjuk!

Kérjük kedves Pácienseinket, hogy minden esetben telefonon egyeztessenek időpontot.

Iratkozzon fel Hírlevelünkre!

Értesüljön első kézből különleges akcióinkról, kedvezményeinkről és újdonságainkról!

Minden kérdésére választ kapott?

Ha maradt még nyitott kérdése, örömmel állunk rendelkezésére!

Hívjon minket most vagy kérjen ingyenes visszahívást!