APDT kezelés

APDT-kezelés az antimikrobiális fotodinámiás terápia rövidítése. Gyakorlatilag ugyanaz, mint a Helbo- lézer terápia, csak az elnevezés különbözik.
A festék és lézerfény együttes alkalmazásán alapuló APDT vagy HELBO-terápia fájdalommentes és gyors megoldást jelent gyulladás, fertőzés eliminálására az ínyben vagy a csontban. Mivel helyi terápia, mellékhatással nem kell számolni, mint a szisztémás antibiotikum szedésnél, az eredmény viszont azzal egyenértékű, vagy jobb: hatékonyan elpusztítja a gyulladáskeltő baktériumokat.

Az eljárás menete: a fogak és fogközök alapos tisztítása után az ínybarázdába befecskendezzük a metilénkék festéket.
Ezt követően lézerfény segítségével aktiváljuk az oldatot.
A fényre aktív festékoldat és a lézerfény együttes alkalmazása révén magas reaktivitású oxigén keletkezik, ami a káros baktériumok pusztulását okozza.
A lézerfény fájdalomcsökkentő, gyulladáscsökkentő és gyógyulásserkentő hatását tudományos vizsgálatok is igazolták.

Fogeltávolítást követően
Azonnali implantáció előtt
Fogágybetegség, csonttasak
Fogínyvérzés
Kellemetlen lehelet
Fogfájás
Foglazulás
Implantátum gyulladása, elvesztése
Afta, herpesz
Szájsebészeti beavatkozások előtt, után
A szájüregban kialakult krónikus gyulladások az egész szervezetre hatással vannak. Ma már tudjuk, hogy a szívbetegség, infarktus és koraszülés hátterében is állhat kezeletlen fogágybetegség.

A szájüregi gyulladásokat esetenként antibiotikummal vagy fertőtlenítő hatású öblítő oldatokkal kezelik, azonban ezeknek vannak hátrányaik:
Bél – és szájflóra egyensúlyának felborulása, ezért nem javasoljuk a fertőtlenítő szájöblítő alkalmazását orvosi utasítás nélkül.
Az antibiotikumokkal szemben rezisztencia alakulhat ki, csak orvosi javaslatra szabad szedni.

Professzionális fogászati ellátások

Gyors és biztonságos fogászati segítség.
Kérjük, adja meg telefonszámát, visszahívjuk!

Kérjük kedves Pácienseinket, hogy minden esetben telefonon egyeztessenek időpontot.

Iratkozzon fel Hírlevelünkre!

Értesüljön első kézből különleges akcióinkról, kedvezményeinkről és újdonságainkról!

Minden kérdésére választ kapott?

Ha maradt még nyitott kérdése, örömmel állunk rendelkezésére!

Hívjon minket most vagy kérjen ingyenes visszahívást!